2015. május 2., szombat

03. - ''I know!"

-Niall! Csupa liszt vagy! - nevetett Luna.
-Menj mosakodj meg! - vigyorogtam a fülig lisztes fiúra.
-Addig ne vágjátok fel! - emelte fel a mutatóujját.
-Most raktátok a sütőbe! - forgatta a szemét Danielle az asztalnál.
-Sietek! - szaladt ki.
-Ez őrült! - rázta a fejét Liam.
-Ha kajáról van szó mindig! - nevetett Harry. Pár perc múlva megcsapott a szellő amit Niall okozott.
-Itt is vagyok! - pattant mellém az ír fiú. Megmosolyogtatott szeleburdi természete és ragyogó kék szemei melyek a sütőre tapadtak.
-Gyors volt. - biccentett Zayn.
-Mi lenne, ha kimennénk medencézni míg a süti készül? - dobta fel az ötletet Louis.
Mindenki egy szempillantás alatt tűnt el az emeleten, vállat vonva mentem fel a szobába amit Harry mutatott meg nekem, miközben Luna és Niall tésztát gyúrtak. Mivel inkább kihagynám a pancsolós dolgot ezért a kedvenc fekete rövid ujjú pólóm és a szürke shortomat kaptam magamra. A napszemüvegem kézbe véve siettem le az udvarra ahol már a többiek ott voltak.
-Gyere Jade! - intett Eleanor.
-Most inkább kihagynám. Valakinek a sütire is kell figyelnie! - ültem le a napozószékre. Kényelembe helyeztem magam majd fejem eldöntötte balra így megpillantottam Zaynt.
-Hát te? - kérdeztem.
-Inkább megtartom a tisztes távolságot a vízzel. - mutatott a medencére -És te?
-Süti. - mosolyogtam.
-Niall és a sütije. - rázta a fejét. Erre inkább nem reagáltam, csak élveztem a napsütést. Ahogy a nap lágyan simogatja bőröm, hogy az enyhe szellő belekap hosszú hajamba. Szemem már csak akkor nyitottam ki mikor felkaptak a térdhajlatomnál fogva, s én az illető nyakába kapaszkodtam aki nem más volt, mint Harry.
-Mit csinálsz? - eszméltem fel amint kezdtük megközelíteni a vízzel teli csodát.
-Megfürdetlek. - jelentette ki nyugodtan.
-Tegyél le! - sikítottam -Hallod! Zayn segíts! - kiabáltam az egyetlen személyhez aki még reménnyel töltött el, miszerint száraz maradok. A többiek fellelkesülve biztatták a göndör hajú fiút aki elmosolyodott így megjelentek apró gödröcskéi, vizes hajából csöpögött a víz felhevült testemre.
-Bocsi, de ezt szívesen nézem meg! - kacsintott.
-Esküszöm te se úszod meg! - fenyegettem, de aligha hatotta meg. A "biztonságot" nyújtó karok elengedtek, s én a medencében landoltam ami forró testemnek igencsak hideg volt. Felúsztam és dühös tekintettel pásztáztam a nevető társaságot, de én se bírtam sokáig, elnevettem magam.
-Jó volt? - úszott mellém Luna.
-Jobb lett volna, ha én oldom meg magamnak a bejövetelt. - mosolyogtam, s kiúsztam a medence széléhez és kiültem.
-Bocsi, de ezt muszáj volt! - paskolta meg a vállam Harry majd bevetette magát a többiek közé. Vacogva karoltam át a térdem, hiába sütött a nap, elég kellemetlen. A fekete pólóm rám tapadt, s hajam körbe fonta az arcom
-Tessék! - takart a hátamra Zayn egy törülközőt. Bosszúból megragadtam a kezét és megrántottam ami miatt a vízbe esett.
-Köszi. - álltam fel és megcéloztam a házat azon belül is a konyhát, hogy megnézzem az édességet.
-Haha! - szólt utánam.

Kivettem a sütit aminek nem sok kellett, hogy négerre süljön, a tepsit a mosogató mellé helyeztem, s kinyitottam az ablakot hadd hűljön az anyukám receptje által készült finomság. Hirtelen a fejemhez kaptam majd meg is szédültem így neki estem a konyhapultnak. Szemem összeszorítottam és mély levegőt vettem.
-Hé! Jade minden oké? - sietett mellém aggódva Zayn.
-Aha! - mosolyogtam rá ami szerintem inkább volt vicsorgás, mint mosoly.
-Nekem másképp esett le! - kapott értem mikor megrogytak a lábaim. Vizes, csupasz mellkasához szorított, s úgy célozta meg az emeletet.
-Jól vagyok tényleg! - nyugtattam bár hangom erőtlen volt. Miért történik ez velem? Komolyan pont most kellett rám jönnie ennek a szarnak. A hányinger elkapott, gyomrom bukfencezett egyet és rohamosan gyorsan emelkedett a mellkasom.
-Mi történik veled? - tett le az ideglenes szobámba Zayn.
-Csak megszédültem ennyi! - legyintettem, bár a rosszullét egyre csak erősödött.
-Hívok dokit! - kapta elő a telefonját.
-Zayn ne! Kérlek! - kaptam kezei után, s azt közrefogtam. Kisebb kezeim még így sem lepték el az ő mancsait.
-Miért? - méricskélt.
-Mert jobban leszek. - erősködtem.
-Jade pont láttam amikor neki estél a konyhapultnak, ráadásul elég sápadt vagy! - emelte fel a fejem államnál fogva. Kézfejét a homlokomra helyezte a hőmérsékletem után érdeklődve -Pedig nincs lázad, még csak hőemelkedésed sem.
-Valami baj van? - jött be a szobába kék hajú barátnőm és most igazán, de gazán fellélegeztem.
-Jade rosszul van! - vágta rá a srác aki időközben leült az ágyam szélére.
-Mit érzel? - sietett ő is mellém.
-Hányinger, fejfájás és forog velem a világ. - soroltam, pedig ez semmi ahhoz képest amit éreztem. Aludni akartam. Fáradt voltam.
-Álmos vagyok. - mondtam, hangom szinte nyüszítés szerűen jött ki torkomból.
-Aludj nyugodtam. - simított végig karomon Lu.
Alig csuktam be a szemem már elnyomott az álom.

~Luna Bloom~
-Gyere ki hadd pihenjen! - ragadtam meg Zayn karját.
-Mi történt vele? És ne mond azt, hogy semmi! Annyira megszédült, hogy nekiesett a konyhapultnak! - hadonászott össze-vissza kezeivel a kreolbőrű srác.
-Szoktak ilyen rosszullétei lenni. - mondtam teljesen nyugodtan pedig eléggé aggódtam.
-Ezt nem kéne kivizsgálni? - szaladt szemöldöke homlokára.
-Ez azért van, mert.... - muszáj volt valamit kitalálnom -Izgulós típus. - nyögtem ki életem eddigi legszebb hazugságát. Utálok hazudni.
-Ezért ájul el majdnem?
-Kicsit tolakodó vagy! - céloztam arra, hogy le kéne állítania magát mielőtt kikotyognám.
-Mi folyik itt? - csatlakozott Harry.
-Bocsánat. - morogta Zayn majd eltűnt.
-Ez mi volt? - tette fel az újabb kérdését Harry.
-Jade megszédült nekiesett a konyhapultnak, Zayn ezt látta és tök kiakadt, mire elmagyaráztam neki, hogy ez azért van, mert Jade izgulós fajta. - hadartam el egy szuszra.
-Most hazudsz. - állapította meg a göndör hajú srác, még a vér is megfagyott bennem -Jade más miatt van rosszul...Igaz?
-Mondtam már... - nyeltem nagyot, de zöld szemei rabul ejtettek és keményen ragyogtak.
-Titkoltok valamit! - dörrent fel.
-Shh! - tettem mutatóujjam ajkaira -Kérlek.
-Mond el! - tekert lejjebb hangerejéből.
-Miért érdekel? - komorodtam el.
-Figyelj lehet most ismerkedtünk csak meg, de ti táncosok vagytok és biztosra veszem, hogy egy kis idő elteltével a legjobb barátaim.
-Jó - sóhajtottam beadva a derekam -De senkinek, még a srácoknak se! - böktem meg a mellkasát.
-Rendben.
-És honnan tudjam, hogy betartod amit ígérsz?
-Megígérem! - helyezte kezét szívére.
-Szóval.. Jade rákos. - suttogtam.
-Micsoda? - meredt maga elé.
-Ezért lett rosszul, de kérlek tartsd titokban, mert fél, hogy kitennétek ez miatt a csapatból és minden álma ez volt. Ígérd meg! - kötöttem a lelkére.
-Megígérem. - bólintott és valamelyest megnyugodtam, mivel őszintének tűnt.

~Jade Anderson~
Szemeim próbáltam kinyitni, de eléggé nehezemre esett, hunyorítva néztem körül a félhomályos szobában és megpillantottam Harry-t
-Jobban vagy? - méregetett.
-Aha. - bólogattam.
-Akkor jó. - húzta széles mosolyra ajkai, a pár perces csend után Harry újra megszólalt -Tudom.
Várjunk mi? Mit tud? És miért tudja? Lemaradtam volna valamiről?
-Mit? - kérdeztem remegő ajkakkal.
-Hogy te... beteg vagy. - motyogta.
-Luna mondta? - hajtottam le a fejem. Valamiért elfogott az a bizonyos "most csalódtam" érzés. Miért tette? Pont ez volt az amit abszolút elakartam kerülni.
-Igen, de csak én tudom. - biccentett -És ez hármunk közt marad! - simította kezét a hátamra.
-Köszönöm Harry. - könnyezett be a szemem.
-Ugyan nagyon szívesen. - mosolygott -De, ha elmondanád a többieknek se lenne gond.
-A-a. Nincs szükségem szánalomra. - ráztam a fejem hevesen.
-Értem. Lemegyünk? Niall hagyott neked sütit. - nevetett fel.
-Mily megtisztelő. - kuncogtam.

Sikeresen letébláboltam a lépcsőn majd utam a konyhába vezetett ahol ott ült mindenki. Harry engem kikerülve leült a többiekhez és biztatóan rám mosolygott. Hihetetlen hálás vagyok neki amiért titokban tartja ezt az egészet.
-Sütihercegnő! - csillantak fel Niall szemei, tányérral a kezében odaszaladt hozzám és átnyújtotta.
-Köszi. - ültem a társasághoz és nekiláttam az édességnek.
-Jól vagy? - kérdezte Danielle kedvesen.
-Sokkal. - mondtam két falat között.
-Nálad ez szokványos? - nézett rém Zayn, elég flegmán kérdezte ezért ki is rázott a hideg, ha belegondolok lehet, hogy már ő is...
-Mint mondtam az izgulás miatt történt. - szólt közbe Luna. Megkönnyebbült sóhaj hagyta el a szám majd a tényért elmosogattam.
-Hol lesz a próba? - fordultam a többiek felé.
-Megmutatom! - pattant fel Louis, megragadta a csuklóm, végig húzott az egész folyosón és rábökött az utolsó ajtóra. Hát, ha minden igaz kemény negyed óra múlva neki is kezdünk az egésznek, a gondolat miszerint a többiekkel itt fogok táncolni végig futott rajtam az izgalom.

Sziasztok!
Tudom elég unalmas és rövid lett a rész, de eléggé rossz hangulatom van szóval most csak ennyi telt ki tőlem. A következővel igyekszek jobban teljesíteni :/
Azért remélem nektek tetszett. :)
XxHo~Pe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése